خریدار ظروف قدیمی و آنتیک

خریدار ظروف قدیمی معمولا توجه ویژه ایی به قطعات و ظروف قدیمی داشته و در اکثر اوقات هزینه های زیادی برای این ظروف می پردازد. سمساری سعادت به عنوان یک خریدار انواع ظروف قدیمی، مناسب ترین قیمت را به شما ارائه داده و راحت ترین فروش را برای شما به ارمغان می آورد. خریدار ظروف قدیمی سعادت با ده سال سابقه موثر در خرید انواع ظرئف قدیمی و انتیک خدمات خود را در فروش و تعویض ظروف قدیمی ارائه میدهد. سمساری سعادت به صورت شبانه روزی امکان ارائه دمات خود را فراهم اورده است تا شما بتوانید از ارزش کالالی قدیمی خود خبر دار شوید و ان را با بالا ترین قیمت به فروش برسانید.

خریدار ظروف قدیمی در تهران

سمساری سعادت به با سال ها تجربه به عنوان یک خریدار ظروف قدیمی در تهران و کرج فعالیت داشته و بالاترین قیمت را به شما ارائه می دهد. با سمساری سعادت فروشی بدون دردسر و راحت را در کوتاه ترین زمان تجربه کنید. ما در ادامه قصد داریم به تعدادی از ظروف قدیمی و خریدار آن اشاره داشته باشیم تا با این ظروف بیشتر آشنا شوید.

 امروز با بروز شدن و آنلاین شدن خدمات در سطح دنیا سمساری سعادت خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه میدهد و برای خرید لوازم شما به صورت آنلاین و تلفنی کارشاناس را در اختیار شما قرار داده و برای تایین قیمت کالای شما به صورت حضصوری یا تلفنی در خدمت شما میباشد. از این رو شما هر جای منطقه که باشید میتوانید با ما ارتباط بر قرار کرده و خدمات دریافت نمایید.

معرفی ویژگی های یک خریدار ظروف قدیمی

  • ظروف قدیمی را باید به کارشناسی که سالها تجربه در این حوزه دارد نشان دهید
  • قیمت گذاری محصول باید به صورت منصفانه باشد
  • ادرس و شماره تماس ثابت برای ارائه خدمات داشته باشد.
  • پاسخگو و با دلیل و منطق صحبت کند

انواع ظروف قدیمی خریداری شده توسط سمساری سعادت

  • خریدار انواع فرش دست باف
  • خریدار انواع لوازم برقی دست دوم
  • خریدار کلیه لوازم خانگی دست دوم
  • خریدار یخچال و کولر آبی و گازی دست دوم
  • خریدار انواع لوازم کاری و اداری
  • خریدار تابلو فرش های قدیمی
  • خریدار انواع کریستال و چینی
  • خریدار سیستم های صوتی قدیمی

خریدار ظروف قدیمی دیزی سنگی

یک ظرف سنگی است که با کمی تفاوت، شبیه به قابلمه های مدرن استفاده می‌شده، جنس این ظرف از سنگ است و دسته آن از جنس سیم فلزی ، روش استفاده از آن به این شکل است که در ابتدا مواد لازم برای آبگوشت یا بیدگلی (گوشت لوبیا) در داخل آن قرار داده، سپس ظرف روی سه پایه قرار می گرفته تا به جوش بیاید. پس از مدتی که جوشید، با استفاده از دسته ای که به ظرف وصل است، آن را از روی سه پایه برمی‌دارند و داخل یک تنور حاوی زغال آتشین قرار می‌دهند. آبگوشت پس از چند ساعت با حرارت ملایم تنور، آماده خوردن می‌شود.
با توجه به اینکه شکل تمام این دیزی‌ها یکسان بود، هر شخص می‌توانست دیزی مخصوص به خود داشته باشد.ابعاد دیزی سنگی حدود ۱۵ سانتیمتر ارتفاع و ۱۰ سانتیمتر قطر دهانه دارد.

خریدار نقره

خریدار ظروف چینی

خریدار ظروف قدیمی برمه سنگی

یک ظرف شبیه به دیزی سنگی است که برای استفاده در تنور به کار نمی‌رفته ولی در صنعت مورد استفاده قرار میگرفته،این نوع برمه با نام “میراثی” نیز شناخته شده است. مصارف درمانی نیز برای آن وجود داشته اگر کسی از بیماری رنج می‌برد، دوده‌ای از آن را به صورت بیمار می‌کشیدند و بیماری او بهبود می‌یافت. ارتفاع این ظرف ۱۵ سانتیمتر و قطر دهانه آن ۲۰ سانتیمتر است. اصطلاح “برمه میراثی” به برمه‌ای گفته می‌شد که به عنوان ظروف قدیمی توسط چند نسل مختلف استفاده می‌شده است.

 سه پایه یا نگهدارنده‌ی سه‌پایه

وسیله‌ای ساده و با وزن کم از جنس فلز است که در گذشته برای قرار دادن ظروفی مانند برمه، دیزی سنگی، کتری و غیره بر روی اجاق مورد استفاده قرار می‌گرفت. به خاطر شکل ساده‌ آن، به راحتی می‌توانستند این وسیله را به مکان‌های مختلف جابجا کنند. ارتفاع این وسیله حدود 13 سانتی‌متر است.

بهترین خریدار ظروف قدیمی و آنتیک

 دیزی گلینه

یک ظرف خاص است که با استفاده از گل طبیعی آماده می شده و در برابر حرارت مستقیم از روی شعله آتش مقاوم نیست. برای استفاده از این ظرف، ابتدا باید مواد غذایی را درون آن قرار داده و سپس آن را در میان آتش تنوری گذاشته، حرارت ملایم آتش تنور باعث می‌شود که مواد غذایی درون دیزی به آرامی پخته شوند و به این ترتیب، ظرف نمی‌شکند. پس از چند ساعت، غذای شما آماده خوردن خواهد بود.ابعاد دیزی گلینه حدود 35 سانتیمتر ارتفاع و حدود 15 سانتیمتر قطر دهانه است.

خریدار خمره یا خمبه

یک وسیله‌ی شبیه به بَسّو است که برای تهیه‌ی سرکه استفاده می‌شود. انواع خمره‌ها با توجه به اندازه و تعداد دسته‌هایشان متفاوت هستند. برای مثال، خمره‌هایی به نام “کوچک سه دسته” و یا “متوسط چهار دسته” وجود دارند.
ابعاد خمره‌ی کوچک با 5 دسته عبارتند از:

  • ارتفاع: حدود 40 سانتیمتر
  • قطر دهانه: حدود 13 سانتیمتر.

 خریدار ظروف قدیمی مسی

ظروف مسی، برنجی، نقره، ورشو از جمله ظروف قدیمی بوده،که به صورت سینی،دیگ،قاشق ،قندان ، کاسه و بشقاب وجود داشته است.

سمساری سعادت به عنوان بهترین خریدار نقره و خریداز لوازم آنتیک و ظروف قدیمی با چندین سال سابقه می باشد و با بهترین قیمت خردیدار لوازم منزل شما می باشد.

خریدار لوازم آنتیک

مرکز خرید و فروش ظروف قدیمی

سمساری سعادت به عنوان یکی از قدیمی ترین خریداران ظروف قدیمی، ظروف شما را به صورت عمده و تک خریداری می کند. این سمساری خریدار انواع ظروف قدیمی مانند کوزه، دیزی سنگیف برمه، خمره و… با بالاترین قیمت می باشد. این سمساری انواع ظروف نو و کارکرده شما را خریداری کرده و همچنین می توانید دیگر اجناس خود را نیز در این سمساری به فروش برسانید. سمساری سعادت علاوه بر ظروف قدیمی، خریدار لوازم آنتیک، انواع فرش و… نیز می باشد.

جرا به سمسار سعادت اعتماد کنیم

همانطور که میدانید ظروف قدیمی ارزش و قیمت بالایی دارند از این رو کلاه برداران و سود جویان فراوانی در این راستا قدم برداشته اند سمساری سعادت با توجه به انلاین بودن و ارائه خدمات خود در وب سایت رسمی خود امکان ارائه خدمات را فراهم نموده است که اطمینان کاربران خود در در ده سال تجربه کاری خود فراهم نموده است . از این رو شما میتوانید در صورت بروز کلاه برداری و یا خلافی آن را پیگیری نموده و به راحتی در راستای آن اقدام نمایید.

 

اسکرول به بالا